30.10.2018

Recenzija knjige „Oruđe Bogova – Buđenje drevne magije“

Liroj Moran, predstavio se kao čarobnjak iz Arkanskog vrha – Olujgardskog univerziteta visoke magije. Bio je vilenjak i imao je sve ono što bi se u normalnom svetu od njega i očekivalo, a u to podrazumevam šiljate uši, bledu put, nežne dugačke prste koje nisu naružili žuljevi od teškog rada. Nosio je putnu odeću i čarobnjačku knjigu u kojoj su bile sadržane čini. I to je bila njegova najvrednija imovina.

U moru knjiga i drugih štampanih izdanja sa kojima se susrećemo gotovo na svakodnevnom nivou, veoma je teško naći delo koje će vam skrenuti pažnju i za koje ćete biti spremni da odvojite deo svog vremena koje u ovo kapitalističko doba izuzetno mnogo vredi. Međutim, književno delo  „Oruđe Bogova – Buđenje drevne magije“ definitivno se ističe među ostalima i ne samo da skreće pažnju čitalaca već ih uvlači u magičan svet fantazije kosmičkim galaksijama daleko, a opet nekako blizu i gotovo na dohvat ruke. Iako deluje kao isprazna fraza, ovo delo izuzetnog kvaliteta kako nimalo nije lako naći na domaćoj književnoj sceni čita se u jednom dahu. Bogatstvo opisa, kompleksnih zapleta, intrigantnih i šarenih likova, pitkog stila i odličnog humora razbudiće vam maštu i podsetiti vas na mladalačke dane koje ste provodili nad sličnim avanturama koje su samo formalno na papiru.
Samo delo bavi se čuvenim hroničarom sa Hiperboreje koji dolazi u posetu umirućem lordu sa misijom da zapiše legendu koja je oblikovala svet. Bogovi Klivije, svesni opasnosti koja im preti, šalju vizije svojim sledbenicima u nameri da osujete dolazak Volšebnika. Čarobnjak Liroj Moran, nakon što je izgubio pamćenje, shvata da čak i genijalnost dolazi sa cenom. On sakuplja fragmente svoje životne priče kako bi sklopio mozaik u kojem se krije tajna Oruđa Bogova.

„S obzirom da imamo još dva dana do susreta sa Mortilom Tornanom u Usputnoj Krčmi, meni to zvuči prihvatljivo, samo da ne zakasnimo jer on možda ima neke odgovore koji se tiču mojih knjiga o Oruđu Bogova“, Odgovorio je Liroj.

Poručite  „Oruđe Bogova – Buđenje drevne magije“ već danas, preuzmite ga u samo par klikova i otkrijte kakve tajne kriju Oruđa Bogova!

eKnjigu možete kupiti na sledećim marketima:

Набавите на Google Play